نوآوری و پیشگامی هواپیمایی کاسپین ؛ اعتماد به توان داخلی

به گزارش روابط عمومی ، شرکت هواپیمایی کاسپین به عنوان ایرلاین پیشرو در مبارزه با شیوع کرونا، در جهت اعتماد به توان داخلی و شرکت های دانش بنیان ، برای اولین بار در کشور اقدام به همکاری با شرکت ایرانی Graphena برای ضدعفونی ، گندزدایی و استریل ناوگان خود نموده است.

✈ در نخستین گام، امروز بویینگ ۵۰۰-۷۳۷ به رجیستر EP-KPA با مواد ضدعفونی معرفی شده توسط این شرکت دانش بنیان ، ضدعفونی و استریل گردید.

طبق گفته‌ی مسئولین این شرکت ، مواد ضدعفونی‌کننده فوق مطابق با استانداردهای بین المللی بوده و ۱۵ روز ماندگاری دارد. لازم بذکر است پروازهای هواپیمایی کاسپین ، حتی پیش از انتشار ویروس کرونا به صورت مداوم پاکسازی می شدند اما هم زمان با هشدار سازمان بهداشت جهانی  علاوه بر پاکسازی، ضدعفونی و ایمن‌سازی هواپیماها بصورت مضاعف آغاز گردید تا "هیچ نگرانی" بابت این ویروس برای مسافرین گرامی نباشد .هم‌اکنون نیز کلیه‌ی هواپیماهای شرکت هواپیمایی کاسپین با نظارت سازمان هواپیمایی کشوری و ایمنی شرکت ضدعفونی می شوند ، همچنین تمامی پروازها با حداکثر تمهیدات بهداشتی مطابق با توصیه‌ها و دستورات وزارت بهداشت و سازمان بهداشت جهانی صورت می‌گیرد.

سلامت و آسودگی خاطر مسافرین گرامی مهم‌ترین و اولین اولویت ماست.

مطالب مرتبط